Бібліотека
Надходження нових підручників PDF Друк

Переглянути

 
Єдині вимоги щодо використання та збереження підручників учнями PDF Друк

Єдині вимоги щодо використання та збереження підручників учнями (згідно “Інструкції про порядок доставки, комплектування та облік навчального матеріалу”)

Шановні користувачі шкільної бібліотеки!

Підручники , які ви отримали  безкоштовно, потребують уваги та турботи.

Тому, просимо запам'ятати “ Єдині вимоги щодо використання і збереження підручників” та дотримуватись їх:

- отримувати підручник з бібліотеки , обгорни його, слідкуй за чистотою книги;

- не читай під час їжі , не бери книгу брудними руками;

- не загортай сторінок , а користуйся закладинкою;

- не роби на сторінках підручника поміток , записів, ;

- не закладай в книгу сторонні предмети;

- читаючи підручник , не згортай його палітурками одна до одної;

- слідкуй за станом книги , своєчасно ремонтуй її

Пам'ятай! Підручник повинен служити учням не менше 5 років і бути чистим , цілим;

-в кінці навчального року своєчасно повертай підручник у відмінному стані;

- якщо ти пошкодив або загубив підручник — поверни інший, який бібліотекар визнає рівноцінним за змістом і вартістю

- бережи підручник від сонця та вологи

 

https://m.youtube.com/watch?v=iLiLMn6scuQ

 
Правила користування шкільною бібліотекою. Кожний громадянин має право на користування бібліотекою. PDF Друк

1. Користування бібліотекою безкоштовне.

2. Право на користування бібліотекою мають здобувачі освіти, вчителі, співробітники школи, батьки.

3. Читачі мають право:

-одержувати в тимчасове користування книги з фонду бібліотеки

-брати участь в заходах, що проводить бібліотека

4. книги видаються на 14 днів.

5. Читачі зобов'язані:

- бережливо відноситись до книг та підручників

- проявляти турботу про їх збереження

- повертати книги в зазначений термін

- дотримуватись тиші в бібліотеці, не заважати іншим читачам

- читачі , які загубили або зіпсували книгу, зобов'язані замінити її на таку ж або рівноцінну

- читачам забороняється заходити до бібліотеки у верхньому одязі з їжею чи напоями

 
Скарбниця мудрості й краси (Народні казки) PDF Друк

Тема: Скарбниця мудрості й краси (Народні казки)

Мета уроку: Збагатити знання учнів усною народною творчістю; розвивати логічне мислення, уважність, спостережливість; прищеплювати любов до книги, до читання, виховувати прагнення до добра, справедливості

Обладнання: Мультимедійна дошка, книжково-ілюстративна виставка «У світі казки чарівної», іграшки казкових героїв, малюнки тощо

 

Зміст уроку

1. Вступне слово (головні герої).
2. Театралізована вистава за мотивами української народної казки «Ріпка».
3. Діалог з учнями про ознаки казки.
4. Гра з учнями «Пізнай казку».
5. Фізкультхвилинка із бібліотечним котом.
6. Портретна галерея.
7. Заключна частина. Обговорення з учнями.

 

1. ВСТУПНЕ слово (головні герої)

Бабуся:

Добрий день любі учні! Мене звати бібліотекар Олена, а це наш розумник бібліотечний – Вундер-Кіт. Сьогодні ми зібралися з вами не просто так. У нас урок позакласного читання. Проте він не звичний, оскільки я із Вундер-котиком запрошую вас відвідати дивовижний світ…чарівний світ…улюблений світ усіх вас – казки.

 

Вундер-Кіт:

Мур-мур…, з вами ми дізнаємося, що таке казка, пригадаємо її героїв, проведемо різні конкурси, а також побуваємо на дивовижній театральній виставі.

То ж будьте активними та уважними!

 

Бабуся:

Казка – це скарбниця мудрості й краси. Вона прийшла до нас з давніх-давен. Передавалася вона з уст в уста, із покоління в покоління. Їх є безліч. У всіх народів світу вони є свої. Український народ дуже любив казки. В основу казок покладали легенди, перекази, притчі та вигадані історії. Інколи у казкових героїв вони втілювали людей, висміювали або возвеличували їхні вчинки, риси характеру.

В основі казки лежить захоплююча розповідь про вигадані явища, які сприймаються і пережимаються як реальні.

 

Вундер-Кіт:

Ви сідайте тихо, діти,

Домовляйтеся не шуміти,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати.

 

 

 

 

 

  1. 2. Театралізована вистава за мотивами української народної казки «Ріпка».

Бабуся:

Зараз пропонуємо вашій увазі переглянути театралізовану виставу за мотивами української народної казки «Ріпка», яку підготували вам наші учні старших класів.

 

3. Діалог з учнями про ознаки казки

Бабуся:

  1. 1. Звідки прийшла до нас казка?
  2. 2. Як передавалася казка людям?
  3. 3. Про що ми дізнаємося у казках?
  4. 4. Назвіть казкові зачин і кінцівку (жили були дід та баба, був собі один чоловік, стали вони жити і поживати і добра наживати).
  5. 5. Назвіть казкові слова (Лисичка-Сестричка, Зайчик Побігайчик).
  6. 6. Назвіть чарівні предмети (чоботи, перстень, сопілка, летючий корабель).
  7. 7. Назвіть магічні числа (3 – три брати, 7 – козенят).

 

4. Проведемо гру під назвою – «Пізнай казку».

Бабуся:/Вундер-Кіт:

Він звірят усіх лікує,

Від холери їх рятує,

Вилікує  він за мить

Все, що в звірів заболить

(Айболит)

 

Старенька бабуся у лісі жила,

Гостинці для неї онука несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься,

Хто б відповів,

(Червона Шапочка)

 

Хто моторчик свій заводить?

З даху в гості хто приходить?

І на свято він дібрався
Скаже дружно:

«Здравствуй, …»

(Карлсон) (Малюк і Карлсон)

 

 

Працювала я у хатці,

Танцювала у палаці.

Є така у мене звичка –
Десь губити черевички.

(Попелюшка)

 

Він веселий і не злобний,

Цей хороший дивачок.

З ним господар, хлопчик Робін,

І товариш – П’ятачок.

До прогулянок він ласий,

Є на мед чутливий нюх, зветься плюшевий ведмедик,

Всім відомо …
(Вінні Пух)

 

5. Фізкульт-хвилинка із бібліотечним котом

 

Рудий котик міцно спав,

Навіть пісню не співав.

Та нарешті він проснувся

І навколо озернився.

Став смачненько потягатись

І чистенько умиватись
Порозчісував він вуса
Довгі-довгі, білі-білі.

Зубки, кігті погострив

Та й до нірочки побрів.

Буде мишку полювати

І добро оберігати.

Й ми як котик відпочили,

Щоб зміцніли наші сили.

 

6. Портретна галерея

Дітки, коли день добігає кінця, ви стомилися, мали різні справи… раненько вставили, робили ранкову розминку, поспішали до школи… уроки… ви щовечора лягаєте спати. І просите маму чи бабусю, а може й старшу сестричку, що б вони почитали вам ваші улюблену казку на ніч. Правда чи не так? Назвіть будь ласка, вашу улюблену казку чи героя цієї казки.

А зараз у нас з вами буде неймовірно цікава і творча робота. Кожен з вас створить (намалює) свого улюбленого персонажа, а ми з Вундер-котиком подивимося на ваші роботи.

 

7. Заключна частина. Обговорення з учнями

 
Вибори PDF Друк

У квітні проведено вибори голови учнівського самоврядування школи, які завершилися перемогою Мельникович Анни! Микуляк Юлія обіймала цю посаду протягом двох років, а цьогоріч закінчує школу. Практика показує, що посада голови учнівського самоврядування вимагає не лише наявність лідерських якостей, але й організаторські здібності, авторитет серед однолітків та досвід роботи в класному активі. Саме такою людиною є учениця 8-А класу Мельникович Анна – староста 8-А класу, голова комісії з питань інформації учнівського самоврядування школи. Вітаємо Анну з перемогою і сподіваємося, що ми зробили правильний вибір.

 

Микуляк Юлія,

ексголова учкому

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 6
Как создать школьный сайт.