Інтерв’ю з Ігорем Галайчуком |
![]() |
![]() |
![]() |
Інтерв’ю У листопаді в нашій школі відбулися зустрічі з випускником 1995 року – Ігорем Галайчуком. Нам, ученицям 10-А класу, випала прекрасна можливість поспілкуватися з цією цікавою людиною. Отож, ми провели невеличке інтерв’ю в формі невимушеної розмови і задали ті запитання, які так нас цікавили, адже Ігор не лише випускник нашої школи а й справжній герой України – воїн АТО і переселенець з Криму, який відмовився присягатися на вірність Росії. Ось такі запитання ми поставили нашому гостю: - Що впливало на розвиток патріотичної свідомості з самого дитинства? - По - перше, це мабуть, сама обстановка , в якій я зростав, мої батьки та родичі. Також важливу роль відіграла школа, де всі вчителі привчали нас любити рідну землю та берегти її. До того ж наше покоління росло на піднятті патріотичного духу в державі. Почали виходити перші українські газети, на уроках стали розказувати справжню історію України. Все це наклало свій відбиток на формування української національної свідомості – поділився Ігор. - Що спонукало Вас піти навчатися саме в військовому напрямку , адже така робота є досить небезпечною? - Те , що це небезпечна робота ти починаєш усвідомлювати вже в зрілому віці. А коли ми – випускники старших класів – у нас в голові романтика і хочеться якихось нових відчуттів! Тоді професія здається героїчною . До того в моїй родині є військовий , на якого я рівняюсь – це мій хрещений батько . Це ще більше спонукало мене стати військовим. Окрім того приїздили представники різних вузів і проводили агітаційну роботу серед учнів. Серед цих вузів був і Севастопільськийвійськово – морський інститут ім. П.С. Нахімова . Мені дуже сподобалась їх програма і я вступив туди . – розказав випускник . - Як Ви ставились до подій , що відбулися в Україні на Майдані незалежності? - Спочатку ми не сприймали це всерйоз коли все почалось . Всі хвилювались , але бажання , щоб Україна стала самостійною, було сильнішим за будь – які переживання . Це , на мою думку , впливало на розвиток свідомості . Тому ставлення до Революції було двояким : з одного боку – це досить позитивно , адже реформується життя суспільства , а з іншого – за ці реформи поклали своє життя багато людей .- розповів гість. - А чи впливала Революція Гідності на формування Вашої свідомості та чи визначила Ваш вибір? - Так , однозначно бути українцем , піднімався рівень патріотизму. На той момент я проживав в Севастополі , і ,після так званого кримського референдуму , постало питання: як жити далі. Кожен з нас мав три виходи: перший – заприсягти Росії та перейти на її бік , другий – бути звільненим , але залишатися на Півдні , і третій , який власне я і обрав; - залишитися вірним рідній землі , виїхати з Криму та воювати на боці України . Тому ця революція дуже різко вплинула на мій вибір – розказав Ігор. - Як відреагувала родина на Ваше рішення залишити Севастополь? - Моя родина , яка проживає в Рівному , була дуже рада , бо давно хотіли , щоб я переїхав. А от з дружиною складніше , адже вона корінна кримчанка і всі її родичі проживають там. Батьки не хотіли її відпускати , казали, що на Півдні краще. Але вона послухала мене і зараз ми проживаємо саме в Рівному. – поділився гість. - На вашу думку , як можуть далі розвиватися стосунки між Україною і Росією? - На мою думку , Росія показала своє ставлення до нас , як нації і воно є досить ганебним та принизливим , а це дуже поганий показник побудови стосунків. – розповів рівнянин . - Як Ви бачите подальший розвиток подій на Сході України , і як уявляєте майбутнє нашої країни? - Я хочу миру! Щоб Схід і Південь були у складі України і закінчилась війна . Щоб всі українці зрозуміли , що їх Батьківщина – це Україна . Хочу щоб наша країна стрімко розвивалась і стала рівною серед провідних держав світу . – розказав випускник . Ось така у нас видалась коротка , але напрочуд цікава , пізнавальна та змістовна бесіда . Ми дякуємо Ігорю Галайчукуза ту інформацію , яку він нам надав. Істинно віримо в те ,що ті жахливі події на Сході України невдовзі закінчаться і наша люба Батьківщина буде процвітати
Целюх Яна , Яремчук Анна - 10-А клас |